• header_buzzmij-3l

Ons aanbod

1.    Whappcoaching

Nederlanders zoeken steeds vaker online antwoorden op hun vragen. Dat biedt organisaties nieuwe mogelijkheden om cliënten te ondersteunen. Buzzmij heeft hier Whappcoaching voor ontwikkeld; een kosteneffectieve coaching methodiek via sociale media. U kunt kant en klare dienstverlening bij ons afnemen via bijvoorbeeld Whatsapp en Facebook. We kunnen uw organisatie desgewenst ook trainen in het opzetten en onderhouden van eigen Whappcoaching dienstverlening. Om informatie te verstrekken, te activeren, dialoog te ontwikkelen en rijkere data te verkrijgen.

Whappcoaching biedt u:

  • Laagdrempelige dienstverlening
  • Veel interactie
  • Kosteneffectieve support

2.    Onderzoek

Ad hoc samengestelde panels van personen die tot uw doelgroep behoren, ondervragen hun netwerk op social media over uw onderwerp. Met deze peerpanels kunnen zowel kwantitatieve als kwalitatieve gegevens worden verzameld.

  • Innovatieve en snelle manier om data te verzamelen
  • Ook respons onder moeilijk bereikbare doelgroepen
  • Rijke data: zowel kwantitatief als kwalitatief

3.    Ondersteuning cliëntenraden

U wilt graag weten waar uw cliënten tegenaan lopen en wat ze van uw organisatie verwachten. Dan is het is belangrijk dat de cliëntenraad de rol van doorgeefluik goed kan vervullen.

Buzzmij kan cliëntenraden daarbij helpen. Met onze social media en peer to peer methodieken kan de cliëntenraad eenvoudiger in gesprek komen en blijven met de doelgroep.

Is uw interesse gewekt? We komen graag een demonstratie geven. Bel of mail Henry Kasper voor een afspraak op 06-20390266 of h.kasper@buzzmij.nl

4.    Communities

Onze filosofie over online communities is simpel en effectief. Sluit aan bij de netwerken binnen uw doelgroep, maak gebruik van hun favoriete social media kanalen en bovenal; maak het hún community . Op deze wijze ontwikkelen we laagdrempelige networking tools met blijvend en relevant karakter op populaire social media netwerken als Facebook of LinkedIn. Om uw campagne te ondersteunen, of om uw interne bedrijfscommunicatie vorm te geven.

  • Actieve communities met veel deelnemers
  • Continue monitoring van (deelnemers)tevredenheid
  • Interne branding

5.     Campagne

De Buzzmij methodiek betrekt de doelgroep bij uw campagne. Een panel van personen die tot uw doelgroep behoren, bespreekt online úw onderwerp met hun vriendennetwerk. Ze delen informatie, adviseren elkaar en verwijzen door. Buzzmij heeft de expertise om deze panelmethodiek effectief te combineren met de betaald adverteren opties op sociale media. Hiermee ontwikkelen we campagnes met:

  • Grote authenticiteit
  • Grote overtuigingskracht
  • Een hoog bereik (gemiddeld bereik peerpanel = 20.000 tijdlijnen)